Onsdag 6 februari

Blev en tur till gymmet under eftermiddagen.
Körde axlar, baksida axlar, trapz & biceps.
 
Ikväll har sonen tagit ett bad i köket.
Det fanns inte många droppar vatten kvar i baljan när han badat färdigt, oj så han skvätte och oj så han skrattade hysteriskt samtidigt.
Mamman blev blöt!
 
Deffen börjar märkas mer och mer på min man.
Han är dyster..
Han har även börjat med att sätta sej brevid mej när jag äter och bara stirrar på maten..
Bör jag vara orolig?!
 
 
 
 
2013-02-06 @ 20:15:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisen

nått jag har undrat över är, ni åt chips och massa gott som man sett genom att ha följt bloggen ett tag och vips slog det om och ni numera äter massa nytiggt och väljer bort socker och äter heller aldrig något snacks, chips eller dylikt? eller har jag fel? hur kom den här förändringen? vad berodde den på och var det inte svårt att hålla detta till en början? och om ni blir bjudna på mat hos familj, vänner? hur gör ni då? avstår ni eller äter ni vad som bjuds? om ni kommer dit och ser en familjepizza ligga på bänken som ni alla ska dela på? :) hihi ett litet exempel. roligt och höra hur ni tänkt kring detta och som kan bli till ett problem? när jag och maken träffar vänner och det står skålar med chips, godis och annat gott, tja, vad gör man?...nog slinker det ner alltid :)

2013-02-07 @ 15:52:19
Postat av: Erika

Vilken härlig blogg du har!

2013-02-07 @ 16:08:33
URL: http://erikacao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0