mmhu

Känner mej rätt omotiverad till allt.
 
I söndags tröttnade jag och började plocka ur bandaget ur näsan, de jag plocka ut var säker iaf 60cm långt.
Sedan tog det stopp och resten satt fast där inne och gjorde skitont när jag försökte dra lös det.
Klippte av och lät de sitta kvar.
 
Var hos doktorn igår..
Han gjorde "plåstertricket" (dra snabbt) när han skulle ta ut resten ur näsan..
Det gjorde ont!!
 
Vart sjukt sugen igår på att köra Halvvasan idag ändå..
Men hade helt plötsligt ingen som kunde vara med Vidar undertiden :-(
Jaja, det var ju bara nått jag ville göra så de va väll inte så viktigt.
 
Några bilder jag tog förra veckan..
Nu kan han sitta lite själv
 
 
 
2013-02-26 @ 14:53:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Så söt ^^

2013-02-26 @ 19:57:29
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0