Veckans träning

Summerar denna veckas träning.
De känns inte som jag tränat så mycket denna vecka.
Men när man blickar tillbaks har jag ändå fått ihop endel.

Försöker hänga med i Fredagsfys egna adventskalender.
Men alla dar är de inte säkert de funkar.
Vissa lucköppningar krävs att man är på gymmet vilket jag ju inte är varje dag.
Eller så är jag bara inte sugen på just den utmaningen :-p

Ni som älskar träning..
Gå med i Fredagsfys på Facebook och var med i adventskalendern ni oxå!

Min träningsvecka:
Måndag - 100 armhävningar (lucka 2)
Tisdag - Dead hang (lucka 3), Bröst & Rygg Vitalgym
Onsdag - Mage 6 övningar à 4 set (lucka 4)
Torsdag - Axlar & Biceps Vitalgym
Fredag - Vila
Lördag - Omvänd planka (lucka 7), Mage (plankor)
Söndag - Ben & Triceps Vitalgym
2013-12-08 @ 16:57:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lis

Har du sett mitt mejl ja skicka till dej? :)

Svar: Jag skicka svar igår..?
Ida Vähäsalo

2013-12-09 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0