Nytt BVC-besök

Idag har thommy börjat jobba igen efter ca 1,5 månad hemma med mig och barnen.

Men snart är det ju jul och nyår vilket innebär massa lediga dagar för honom.

Imorse efter frukost klädde jag barnen och vi åkte till Filipstad.
Först till affären och handla lite, sedan BVC.

Det var vägning och mätning för Varga samt mammasamtal.

Vikt: 4470gram
Längd: 54,2 cm

Jag lyckades spruta ner halva BVC med mjölk och hela mej typ..
Bara hem och byta tröja.
Tuttarna lär ha missuppfattat de hela och trott jag fått tvillingar.
Dock var de likadant när jag fick Vidar.
De är en smula opraktiskt och inte alls kul när man åker bort att få en genomblöt tröja då och då, att alltid lukta sur mjölk och gå med blöt bh konstant :-/
Någon borde uppfinna nått åt dehär problemet..

Vidar somna påväg hem i bilen så de var bara att bära in han i sängen när vi kom hem.

Nu har jag packat in maten och målat bröstpanelen i sovrummet.

Tar och kör ett magpass nu innan barnen vaknar :-p




2013-12-16 @ 12:12:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sis

Sälja mjölk? Till små barn på neo :) Gjorde ju jag efter tvillingarna..

2013-12-18 @ 08:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0