Tidigt uppe

Idag vaknade Vidar tidigt..
Var vi uppe vid 6 tror jag.
 
Men han åt typ bara frukost och kröp runt några rundor så ville han sova igen och slockna i 2 timmar!
 
Under tiden har jag röjt i garderoben och min byrå.
Slängt ut massa slitet "skräp" som bara ligger och tar plats.
 
Även röjt i skåpet med pärmar.
När man får hem "viktiga papper" brukar de bara läggas på hög där inne.
Nu har jag sorterat in dem i respektive pärm.
 
De vart rätt mycket papper då de låg för säkert minst ett halvår tillbaka.
Så har jag rensat ur massa gamla betalda pappersräkningar som jag inte såg någon anledning att spara.
 
De är väll dax att börja boa igen ;-)
Sortera i alla skåp och lådor och göra sej av med gammal skräp.
 
Nu på morgonen ringde mamma och ville vi skulle komma "hem" på lunch.
Så vi tar väll och klär oss och packar med lite grejer och åker dit.
 
Vi har ju ändå inget planerat för dagen!
2013-08-29 @ 09:29:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0