BM-besök graviditetsvecka 26

Blodtryck: 120/72
SF-mått: 24,5cm
Blodsocker: 5,0
Total viktuppgång: 3kg
Hjärtljud: 142 slag/minut
 
Barnmorskebesöket gick bra.
Det gick väll även ganska så snabbt eftersom varken vi eller hon hade några frågor.
Ja menar det var ju inte såå länge sedan förra gången så jag minns hur de ska va :-)
 
Innan vi gick till BM åt vi lunch på Thaien i kristinehamn, så jädra gött!!
Jag var så hungrig (glupsk) att jag spillde jordnötssås mitt fram på bröstet på tröjan..
Det kompenserade jag sedan med att spilla Loka på samma ställe lite senare.
Jaja!!
Lokan reducerade fläcken något.
 
Vidar somnade strax innan vi var i nykroppa på hemvägen och han reagerade iprincip inte på att jag knäppte lös honom ur bilstolen och bar in honom till sin säng.
Helt slut var han, eftersom han bara sovit ca 30min på förmiddagen innan vi skulle åka.
 
Jag åkte till gymmet efter att jag hängt in nya värmelampan till hönsen och gett dem vitaminer och ögonsalva.
 
Körde ben och triceps idag.
Fast mitt benpass känns något (läs väldigt) kort numera.
Det är flera maskiner/övningar som inte går att göra med gravidmage.
Samt några jag väljer bort tills bebisen kommit ut.
 
Känns trisst att köra vissa saker som jag känner att jag inte kan ge allt i..
Fick även en kommentar av P, då han var rädd att vattnet skulle gå i hackliften :-)
Men de gjorde de som tur var inte..
Det får det vänta med i minst 12 veckor till..
 
Hipp o Hepp!
 
 
 
2013-08-12 @ 19:40:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0