Bilder från dagen

Magbild idag (går in i vecka 28 imorgon)
 
Dagens lunch i stan med Lina
 
Vidar fick äta "köpe-mellis"
 
 
Plockade lite kantareller igår som fick bli till kvällens middag när vi kom hem
 
 
Vidars nya stil.. Han går omkring såhär mest hela tiden nu... :-O
Känns ju normalt :-) Haha
Ser mycket lustigt ut iallafall.
 
Han får mej att tänka på en film, som jag inte kan komma på namnet på..?
 
En komedi som möjligtvis kan vara med Adam Sandler..?
Det är en kompis iallafall som sitter i rullstol tror jag,
men han kan gå sådär som Vidar gör, och han får alla tjejerna på krogen..
 
Haha!!
Någon som vet vilken film jag tänker på?
Den kan ju gärna få upplysa mej så slipper jag grubbla mer över det.
 
2013-08-20 @ 17:56:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erik

den där mary

Svar: Tack!!!! :-D
Ida Vähäsalo

2013-08-20 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0