Hösten är här..

Behövde lite höstkläder, eller framförallt en höstjacka. Fick världens bästa vinterjacka av min man förra året, men den är ju på tok för varm nu. Beställde en inför hösten härom veckan, som döck upp igår.
 
Den är perfekt, inte ett enda hundhår syns på den!! Vilket det hade gjort om jag tagit en svart, då hade jag fått kört med en sånn här "klister-roller" till dödagar!!
 
 
Blev även ett par höstskor (jag äger ju typ bara hundkläder och kängor tror jag).
Så jag behövde något när man inte ska vara i skogen.
Men de har inte dykt upp än..
 
 
 
 
 
 
2012-09-21 @ 17:14:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Zofie

riktigt snygg kappa :)

2012-09-21 @ 23:05:49
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0