Träning..

I november börjar lite av ett nytt liv skulle man kunna säga..
Fast ändå inte "nytt",
de är ju fortfarande precis just våra "gamla" intressen,
men vi kan utöva dem i större skala ;-)
 
Eftersom jag har efterkontrollen i slutet på oktober (och förväntar mej att resultatet där ska vara Bra) så tänker jag förnya gymkortet 1 november!! Så när Thommy kommer hem på kvällen kan jag smita iväg till gymmet någon timma och även varva det med att köra hundarna!!
Sedan har vi ju såklart helgerna, då vi kan köra hund OCH träna.
 
Bara Vidar blir liiite äldre så kanske någon vill ställa upp som barnvakt någon timma och jag och Thommy kan träna tillsammans ibland (både hundar och oss).
Och som sagt när Vidar är lite större kommer han bli med såklart när vi kör hundarna!!
 
Vi måste köpa en vagn, som Vidar kan ligga i som man kan koppla på bakom cykeln,
och på vintern byter man hjulen mot skidor och kan dra efter när vi åker skidor med hundarna.
Får även köpa en renfäll som han kan ligga på i släden på vintern.
 
 
Är riktigt taggad och sååå glad åt att jag lever just mitt/vårt liv!!
Allt är så spännande nu..
 
Man lever som man själv bestämmer sig för att leva,
vill man ha ett spännande liv måste man våga kasta sej ut och prova vingarna!
..för de gör vi nu!
 
På fredag händer de!!
*wie*
 
2012-10-02 @ 19:08:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå, han behöver inte bli äldre, jag kan va barnvakt!!! :) När som helst! Vi kan sitta i bilen utanför gymmet! Eller så kan jag gå omkring i Flipstad med honom åt dig! Han hittar ju nu... ;)

2012-10-02 @ 23:50:58
URL: http://svasa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag kan aboslut vara barnvakt då! mer än gärna :D

2012-10-03 @ 15:14:59
Postat av: Brittis

Tycker Vidar är supersöt i sin Bamse-overall...och i Laband-räkten och i..ja, han e' fin på alla bilder!
Renfäll - hittar du en som är silikonbehandlad på baksidan så köp den. Något dyrare men fasen så mycket bättre än de som inte är det. Fråga Ulrica, hon fick våran och har den i släden när hon kör turister :-). Vi köpte den i Malung.

2012-10-09 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0