Hallen

Jag kände att jag behövde ett litet projekt medan Thommy var borta i Stockholm.
Kanske han blir lite glad när han kommer hem..
Eftersom jag inte talat om att jag tog mej friheten att göra om lite.
 
Bilder före:
 
 
Bilder efter:
 
 
 
 
Jag fullkomligt älskar trappen.
Så den ska vi lämna precis som den är och inte göra något alls åt. Nu när det blev vitmålat både i hallen och väggen uppför trappan så framhävs trappen bättre.
 
Va bra att ja la upp bildena här, för nu ser jag va fläckigt/ojämt jag målat..
Hade ju ingen roller hemma, utan bara en minipensel. Haha, men ja behöver ju inte sitta och titta på bilderna och störa mej.. Det syns inte så väl i verkligheten tror jag. Det blev mycket bättre än innan.
Gult är inte riktigt min färg.
2012-10-24 @ 20:10:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Darksess

Du gör ju så att jag blir sugen på att flytta till ett gammalt litet hus! :) Så duktig med inredning.

2012-10-24 @ 23:58:10
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Mimmi

Det vart jättefint Ida! Jag tycker du är grymt duktig med bara pensel också!

2012-10-26 @ 09:08:46
URL: http://Mejmej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0