Ensamna ute i skogen

Är vad jag och min lilla älsklingspöjk Vidar är.
Men jag känner mej mycket trygg med min "härskare över skogen" och mina 7 hundar utanför.
 
Thommy åkte till Fjollträsk vid lunch på kurs, och blir borta till onsdagkväll.
 
Det har hänt ännu mer här i helgen!
Vi har fått massor av hjälp av släkt och vänner!
TACK SÅ HEMSKT MYCKET, NI ÄR UNDERBARA!!

5 Hundgårdar är nu ihopbyggda, så nu behöver inga hundar stå på stake-out längre.
Tanken är att ytterligare en hundgård ska byggas, men till det behövs fler gallersektioner som jag beställt nu.
Så just nu bor några av dem tillsammans i samma hundgård, vi får se om de verkar trivas så eller hur det blir.
 
Hundgårdarna är inte så "roliga" ännu.
Det är en fyrkantig hundgård med en koja..
Tanken är att vi ska bygga för lite, sätta upp plåttak, göra om hundkojor mm.
Men nu är det så att de har någonstanns att bo och tak över huvudet! Sedan får vi ta allt eftersom.
 
Imorgon ska syster komma och hälsa på oss.
Hon har aldrig varit här, så vi får se om hon hittar hit :-D
 
Lite bilder från de senaste dagarna:
 
 
I väntan på hundgård fick de bo i uthuset. Här Iluk & Nikki

En rävunge som låg i vårt uthus ;-)

Vidar & pappa ser på film, fast Vidar somna visst ifrån..

Matlagning på vedspisen
 
Vidar sover gott

Iluk o Nikki har fått en hundgård
2012-10-22 @ 19:04:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0