Tisdag 13 november

Dagen börjar lida mot sitt slut..
 
Dagen har innehållt lite av varje.
Efter min ägg & kvargfrukost åkte jag och Vidar in till Filipstad och tränade. Körde Bröst, triceps & biceps.
 
Efter lunch har jag krattat lite löv på tomten. Sen på eftermiddagen gick jag och Vidar in och skulle laga Thommys matlådor, då de ändå börja regna.
 
När jag stod där vid spisen och kockade så kommer Thommy in. Han skulle ta en paus i snickrandet och sa att han skulle ta Vidar en stund, så han skickade ut mig till hundarna :-)
 
Så de blev körning med Sila, Bitchen & Iluk.
 
De var rätt så dimmigt bitvis, tur att hundarna ser iallafall
 
 
När jag kom tillbaks hem var Vidar lite sur. Thommy gick ut och fortsatte snickra direkt. Jag la Vidar så nu sover han gott.
 
Jag har nu lagat kvällsmat till mig, (proteinpasta & stekt nötfärs med krossade tomater).
Tänkte jag ta en dusch och hoppa i myskläder och vänta på att mannen gör mej sällskap i soffan.
 
Vill passa på att Tacka Monika för de fina vantarna hon gjort åt Vidar.
Va mysigt med hemstickat :-)
 
2012-11-13 @ 18:20:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0