Hockey

Igår var det hockeykväll på LLA i Karlstad.
Jag åkte till Kväggen efter lunch igår, passade på att plocka upp lillebror från skolan så han åkte med mig och Vidar hem. Vi var där några timmar så mormor (mamma) fick umgås lite med Vidar.
När pappa kom från jobbet käkade vi och sedan åkte han, jag och Vidar till Karlstad.
 
Där mötte vi upp mina storasyskon utanför hallen.
 
Vidar sov första och andra perioden i sin bilstol i mitt knä.
I andra periodpaus tog jag upp honom för att ge han mat, så han inte skulle vakna mitt i sista perioden.
Han åt och satt sedan sista perioden i syrrans knä och tittade.
 
 
 
2012-11-21 @ 16:29:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0