Födelsedag och torp-projektet

Ja då var man 25 då. Ett kvartssekel.
 
Födelsedagen började med att jag fick paket på sängen.
Massa träningskläder, blandannat byxorna jag sucktat efter ett tag.. :-)
Min man kan han..
 
 
På förmiddagen åkte vi till Storfors och Thommys familj, där fick vi smörgåstårta och fika.
Jag fick en sommarsovsäck i present som jag önskat mej :-D
En sånn där liiiiiten som inte alls tar speciellt mycket plats i väskan!! Kanon.
 
På eftermiddagen åkte vi vidare till Kristinehamn och mötte upp min syster med man och barn, även min storebror samt mamma, pappa & lillebror.
Vi åt mongolisk buffé (det är ju såå gött) och firade min far och mej.
 
Ja fick en yxa, som jag önskat mej (tänk jag fick bara saker som jag ville ha)
Fick även pengar och presentkort på ticnet & fina fotogenlampor till torpet.
I fredags fick jag en jättefin ljuslyckta av thommys systrar.
Får väll lägga in kort på grejerna så småningom.
En kanondag helt enkelt.
 
Denna vecka har Thommy semester för att greja med huset så mycket som möjligt.
I lördags bytte han alla fönster, förutom de på övervånigen.
 
Idag har han rivit lockpanel på ena gaveln, samt reglat.
Jag hade Vidar med ute i vagnen och han sov som en stock, så jag elda upp allt gammalt virke samt börja isolera.
 
Fler bilder lovas allt eftersom
 
Får se när Thommy tar kvällen och kommer in..
Då tänkte jag ge mej ut och köra hundarna, när han löser av mej o tar Vidar.
 
2012-11-12 @ 17:52:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisen

hur ärr byxerna i storlek ?? stretsiga? :)

2012-11-13 @ 13:22:36
Postat av: malamutemamma

Jag fick storlek S och de passa perfekt. De är ju helt i stretch.

2012-11-13 @ 18:21:44
URL: http://www.malamutemamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0