Hans & Hennes





Just nu känner jag att jag saknar min man!

Tycker de känns som de va länge sen som vi hann umgås. De senaste 2 helgerna har vi varit familjehem, och då har vi även jobbat en varsinn av dem. Så den ena har varit hemma och den andra på jobbet. Thommy jobbade även röd-dag och kläm-dag.

Sedan har han senaste 2 veckorna fått jobba över endel. Så igår åkte jag vid 6:15 till mitt jobb. Thommy sov fortfarande men jag gjorde iordning hans morgon- gröt och ägg innan jag åkte. Han åkte väll strax efter mej och kom inte hem förns vid elva tiden igårkväll tror jag och då sov ju jag.

Idag gör jag eftermiddag och ska iväg till lillebrors skola direkt när jag slutar vid halv sju på någon typ av klass-föräldra-träff.
Får se om ja hinner se gubben lite ikväll iallafall!!

Sitter och funderar lite över sommaren oxå, snart är den här.
Och jag ska för första gången i mitt liv ha 5 veckor semester mitt på sommaren! Det har jag aldrig haft förut då jag själv inte vill ha sommarsemester. Jag vet liksom inte va jag ska göra ledig på sommaren när de är som varmast och hundarna liksom har sin semester. Jag har alltid förut varit ledig på vintern för att kunna åka till stugan och vara ledig när de är mer hundaktiviteter och träning.
Men iochmed att jag ändå nu blir föräldraledig hela vintern och jag har massa semester att ta ut så blir de 5 veckor i sommar nu. Undra vad jag ska göra då?!
Jag har snart sorterat varena pinal i hela huset så det kan jag ju inte roa mej med under mina lediga veckor. Har endast några få vrår kvar. Då jag under förmiddagen idag sortera garderoberna i hallen och några lådor i köket. Hm!

Jag behöver kanske ett nytt projekt..
2012-05-09 @ 11:29:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0