Början av mitt projekt.

Tänkte dela med mig av mitt nya projekt. När jag får en idé vill jag gärna göra de på en gång så de va väll lika bra att börja.. De är ju inte alls klart än! Men man ser en början på de..
Början på min lilla trädgård:


Före


Före


Och efter några timmar jobb av mej och de jag hade till förfogande, en rostig gammal fogsvans:


Påväg


Påväg

Fick bort all sly och massa pinnar och bröte. Någon annan dag ska jag fortsätta och gräva bort lite grästuvor där de växte gräs och kratta vidare. Sedan ska jag plantera lite av varje :-) Tänkte låta de se lite naturligt ut så att säga och behålla stubbar och lite stenar. Sparade även en bit av ett träd där jag kanske hänger något eller låter något klättra emot. Vid stubben tänkte jag ha en rabbatt. Ja vi får se va de blir så småningom..
2012-05-14 @ 12:42:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0