Konstig känsla

Har den senaste tiden upptäckt en helt ny känsla.
En känsla som ja inte riktigt vet vad jag tycker om.
Jag vet ju att den är för något bra, men de känns sådär faktiskt.
Jag har inte vant mej!!

Den där känslan är "skinn mot skinn". Ja, sitt eget skinn.
Någon kanske känner igen den..

När man sitter ner och känner hur sitt eget skinn (för min del, över och under magen) lägger sig som i ett tunt veck så skinnet ligger mot skinn. När man sedan ställer sej upp så är ett tunnt rött streck kvar efter vecket.
Jag tycker de känns läskigt.

Har aldrig tidigare i mitt liv kännt den, mer än nu när jag är gravid.
Jag kommer inte välja att känna den mer än i just detta syfte!!

Just nu när jag sitter blir alltså ett streck över lilla kulan och under den..
Men just nu har jag ju faktiskt en ursäkt och får ha de såhär..


Men jädrar va fit jag tänker vara vid jul och nyår..
Då ska jag vara deffad och snygg igen!!





Ja såhär va de i höstas ♥ magrutor om jag själv får bedömma..
2012-03-20 @ 08:01:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Det ordnar sig, jag lovar! Amningen brukar göra att man snabbt tappar vikt. Ge dig själv lite tid efter förlossningen...du har tiden framför dig, du blir fit for fight snart nog :-)!

2012-03-21 @ 10:51:32
Postat av: Mimmi

Det där ÄR verkligen magruton! Vilken brutta! <3

2012-03-29 @ 20:45:10
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0