Alströmertrofén

Var och kollade på Alströmertrofen i helgen (BB-tävling). Jag tror det är väldigt nyttigt att åka och kolla på nybörjartävlingar, för då blir det lättare att se och lära av andra hur man inte vill göra.
Åker man på en tävling där alla är mer rutinerade kan de va lätt att bara se de bra grejerna.
Mycket intressanta låtval av endel. Jag vet nu att jag inte gillar egna program till sånn här pammpig musik typ Pirates of caribbean / Lord of the Rings mm. Nä jag vill gärna ha de lite mer kaxigt. Föredrog heller inte Celine Dion till en body buildingtävling (ja de va en som posa till de..)
De är ju ändå en tävling man ska visa upp sej på och komma med lite självförtroende.
De jag uppskattade mest var 2 program, de är även de man minns mest. Den ena posade till "Sexy and I know it" och den andra till "Mr Cool".

Såhär tycker jag det fria programmet kan vara för att vara bra!!
Se ganska oberörd ut (med tanken jag är bäst och de är inte jobbigt att spänna sej)
En stor portion självförtroende.
Kaxigt och katigt!!
Min favvo från Battle of Scandinavia som vi var på förra året:

2012-06-19 @ 09:37:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0