tiisda

Köksrenoveringen är igång!
Imorgon ska vi åka till Karlstad och handla diverse grejer...
Vill ju inte avslöja för mycket än.. Bilder kommer när de är klart..
 
Men ger en liten smygtitt..
 
Jag vill torpet när det är klart ska kännas som en blandning av gammalt, rustikt, lantligt, "skogit" och lite nytt.
Hmm.. Vi får se va de kan bli av de kombinationerna.
 
Torpet är från början av 1900-talet och det som är synd är att de försökt göra de mer "mordernt"..
Som lagt in klickgolv de 2 sovrummen. Men efter lite undersökning så såg jag att de ligger gamla trägolv under.. De ska jag plocka fram. Jag har inte tänkt slipa dem eller nått. Utan jag vill behålla dem så gamla och "fula" som de är :-D
 
 
Ja blev glad av detta:
 
 
 
Vidar ligger i vagnen och sover, jag var just och tittade till honom..
Och såhär såg de ut:
 
 
 
 
 
2012-12-25 @ 19:56:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0