Onödigt vetande

Saker som du kanske visste eller inte visste om mej..
 
  • Jag känner mej mer finsk än svensk.
  • Jag har inte varit hos en frisör på 9 år.
  • Jag ville bli "flyggardina" (flygvärdinna) när jag var liten.
  • Jag var med på min första draghundstävling när jag var 4år
  • Jag vart kär i Thommy när jag var 13 år
  • Jag har alltså vart kär i Thommy i typ halva mitt liv :-O
  • Jag blev (på högstadiet) skjutsad på Thommys moped på skogsvägar (läs omvägar) när jag skulle med han hem efter skolan för inte andra tjejer skulle se..
  • Jag hade Vidar i magen redan (för oss ovetande) när vi skulle börja tillverkningen.
  • Jag vill ha syskon till Vidar ...snart ;-)
  • Jag är sugen på att skaffa en Siberian Husky eller 2, kul att se (o)likheter.
  • Jag är även sugen på att starta eget (vad?)
  • Jag är en jävel på att backa med släp.
  • Jag älskar att bada bastu så varmt att de svir över hela kroppen och man får svårt att andas.
  • Jag har blekt håret så hårt att de trillat av (man lär av sina misstag).
  • Jag har lyckats få en grön plastbåt att suga fast sig i mitt ansiktet så jag fick ett svart sugmärke 4x5cm.
  • Jag har varit kär i Tomas Brolin, även gift med beroende på vem man frågar.
  • Jag växte upp med lekar som "Fågelpipen" (innebörden var, syrran låg i sängen och pep -jag hämtade mat och matade henne)
  • Jag har världens mest udda fel på benen som gör att jag aldrig kommer kunna springa.
  • Jag och Thommy träffades för andra gången på Torgny Melins.
  • Jag har en man som baddat svetten i pannan på sångaren i Torgny Melins ..med mina trosor.
  • Jag har fått alla i Torgny Melins autografer på rumpan ..flera gånger.
  • Jag har tillsammans med Thommy byggt ett hus.
  • Jag ville att vi skulle gifta oss i smyg på fjället.
  • Jag vill helst åka till Svalbard eller Kanada.
  • Jag har fått en tjuvparning i skuffen på min micra.
  • Jag har även lyckats packa in 3 malamuter, en trehjuling och mej själv i micran.
  • Jag saknar micran!!!
  • Jag fick vara dvärg när vi lekte Fångarna på Fortet när vi var små.
  • Jag saknar Sven!!
  • Jag har bott i lägenhet i 1 år, det gör jag aldrig om.
  • Jag ska åka Halvvasan i februari.
  • Jag har sett varg 2 gånger (på riktigt, ej djurpark eller dyl.)
  • Jag önskar att min man ska tävla på Alströmertrofén 2013.
  • Jag är lite kär i Sylvester Stallone
  • Jag växte upp med en bästis som var född samma dag som mej.
  • Jag gick naturvetenskaplig linje på gymnasiet men tyckte aldrig om min klass.
  • Jag tyckte så illa om min klass att på studenten smet från "klassfesten" och gick på Bastufest istället.
  • Jag har en Gudson.
  • Jag har kört hund när det vart så kallt att termosen frös ihop (dålig termos eller för länge i 30minus?)
  • Jag....
 
...hinner inte mer nu!
 
2012-12-11 @ 16:51:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Hi hi, har läst och fnissat. Tack för att du delar med dig. Det jag undrar mest över är trostorkningen (trummisen) och det jag fnissade mest åt är tjuvparningen i din Micra!

2012-12-13 @ 13:52:08
Postat av: Lina

Haha! :D Tack för att du friskar upp mitt minne! Många roliga saker man glömt...som plastbåten tex! Haha

2012-12-13 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0