Fimmtudagur, 23 Ágúst

Nu när jag inte längre är sjukskriven (eftersom doktorn sagt att bebis får komma) utan istället har semester, är det väll fritt fram att göra vad jag vill..??
Så har jag denna vecka passat på att gjort lite extra :-)

Var i måndags med syster till Karlstad.
Igår åkte jag till brädgården och köpte de som saknades till bastun.
De kom karlar från alla håll hela tiden och undrade om jag behövde hjälp.
Nej jag behöver ingen hjälp, de tar en stund att räkna ut hur mycket jag ska ha av allt bara..

När Thommy sen kom hem från jobbet satte vi igång och greja med lister mm. Vi kom inte in förns 20.30 :-)

Idag har jag under förmiddagen varit där ute själv och fortsatt en stund. Gick därefter in för att laga lunch. Senare idag ska vi iväg på kalas :-)

Allting står redo här hemma nu. Men iochmed att bebisen numera "får" komma. Tror jag inte längre den planerar att göra det.
Nu kommer jag säkert gå över 2 veckor så den istället kommer i slutet av september, säkert efter igångsättning.

Så det känns som jag mer eller mindre ställt in mej på att de inte blir på läääänge nu.
Däremot tjatar alla så.. Vilket mest känns irriterande. De kan ju liksom ta över en månad till då innan något händer och om jag då ska svara till alla, Nej de har inte hänt något! blir de rätt tjatigt.


Jag looooovar att jag informerar såfort något händer, så slipper ni fråga!
Och svarar jag inte i telefon på en gång så betyder det inte att jag är på förlossningen,
utan att telefonen kanske ligger inne och jag är ute eller att jag kanske inte hör den eller att jag kanske står dumt till och inte bara kan rusa till telefon (man är ju inte super smidig)..
2012-08-23 @ 13:39:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0