Påväg till bilen från gymmet. De blev ett ...

20110907375 (MMS)

Påväg till bilen från gymmet. De blev ett morgonpass idag. Nu väntar x antal timmar på jobbet :-) Det regnar även idag. Många människor gnäller över regnet. Jag ser regn som endel av hösten. De ska ner såpass mycket att marken blir helt mättad, för sen när minusgraderna kommer vill jag få en ordentlig tjäle som snön kan ligga tryggt på :-) ..so keep raining. Men visst hösten innebär även kalla frost mornarna med en solig himmel, men som sagt regnet gör mig inget. Ha en bra dag alla. Nu ser jag fram emot hjortron och kvarg :-)

2011-09-07 @ 08:41:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Vi får försöka köra ett gym-pass ihop nångång :D

Dock får man ej ha med sig "obehöriga" som det så fint heter på gymmet här... pfft



Nu iväg o pumpa!

2011-09-07 @ 19:27:44
URL: http://kiierontyler.webblogg.se/
Postat av: Brittis

Håller med dig om hösten, regnet och att marken ska mättas men här nere hos oss är den jädrar i mig mättad så det räcker...under veckan har vi hittills fått nästan 90 mmm regn och det är inte slut än. Man blir lite trött, vi har sjöar på åkrarna nu och bäckarna är åar. Men efter regn kommer solsken så jag ser fram emot en supersolig och fin höst!

2011-09-08 @ 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0