Morgonkörning

..blev det idag! Är imponerad över hur fort hundar bygger upp sin kondition. Tänk om en annan skulle svara lika snabbt på träning som hundarna gör.. De går bara bättre och bättre för varje körning och de är en markant förbättring tycker jag!

Bytte lite platser på dom men de verkar inte bita på Nikki iaf. Hon leder spannet lite som hon själv tycker..
Här iallafall på högersida.
Så länge de inte är mitt ivägen är de iaf okej!



Zigge & Nikki fram
Kaiza & Iluk bak



Thommy har jour denna helg. Så jag körde hundarna mot hans jobb och han tog bussen. Ja man kan ju inte köra hela vägen dit. Men jag körde gamlavägen mellan storfors - nykroppa.

Sedan fick hundarna sitta på stake-out på husses jobb medan han jobbade och jag satt på en stol i solen :-)



Kaiza på husses jobb

 




Iluk, Nikki & Zigge

Nu har vi precis kommit hem och de vankas lunch. Sedan blir det lite utomhus pyssel hemma.

Kamma igenom hundarna, plocka bort camo-nätet över hundgårdarna (deras solskydd under sommaren).
Kanske ta in bryggan mm. Ikväll är vi bort bjudna till ett par ute i skogen :-) ska bli trevligt..

Dax att börja ladda inför Lidingö-loppet imorgon också. Åker tidigt imornbitti och plockar upp syrran!

Jag gjorde ju en liten tabbe.. Körde hund under veckan med mina joggingskor.. De blev JÄTTE blöta och sedan körde jag dom i torktumlaren så de har krympt ihop och är inte alls sköna!!
Har försökt mjuka upp dom idag, men vi får se hur mycket av fötterna som finns kvar efter morgondagen. Man kan ju inte köpa ett par nya och "gå in" under loppet imorgon!

Men jag ska ju bara genomföra.. Kan inte sattsa på en bra tid då jag enbart kan GÅ, inte springa, eftersom jag har trasiga knän.. Jag kan ju inte ens jogga!! Så de blir en promenad helt enkelt.. Ska bara genomföra och inget annat!
Litet klipp från dagens körning, här på vänstersida.. Hm!



Hej så länge!

2011-09-24 @ 12:25:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0