Fredagmorgon

Godmorgon!!
Vaknade tidigt och fick för mej att det kanske kunde vara frost ute. Sprang upp och kollade, men termomtern visade 8 plus. Antar att jag får vänta några dagar till på frosten, sedan misstänker jag att sjön värmer här nere hos oss så det tar extra lång tid här. 

Ska snart göra mig iordning för jobb. Slutar 13:30 idag, då ska jag hem och städa, både ute och inne, släppa hundarna på gården mm.
Har pratat med pappa nu på morgonen som jobbar nära veterinären så han ska köpa med x antal burkar specialfoder åt Zigge-pojken. Så det är bara att börja med hans specialdiet nu.

Ska försöka hinna göra nya draglinor i helgen.
Jag vill få mer mellanrum mellan ledarhundarna och wheeldogsen. Som ni såg på bilderna igår så går de ganska tätt. Vilket gör att när det är geggigt ute så skvätter det så mycket grus och lera upp i ansiktena från ledarhundarna bak på de som går i wheel.
Så det kommer bli kanon att få lite mer space därimellan.

Ja Sila övertygar mej mer och mer om att något är pågång. Hon är annorlunda helt klart.

Nej man kanske ska ta och gå ut och mata nu..

Nästa helg är det förresten dax fär Lidingö för min del, fick hem startbeviset här i veckan. Sattsar ju inte på någon höjdartid så. Eftersom jag har trasiga knän kan jag ju inte springa, inte ens jogga. Så det får bli en promenad helt enkelt. Jag sattsar dessto mer på skidåkningen i vinter och på cyklingen framåt sommaren.
Har varit duktig och redan anmält mej till dom båda också.

Så nu är ingen återvändo!!

Hej så länge! :-)


2011-09-16 @ 08:09:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0