6 September

Godmorgon!!
Idag blir det jobb hela dagen, pga sjukdom fick jag lite extra tid idag, så jag hinner inte uppdatera så värst.. Inte för att jag gjort det de senaste dagarna heller. Fullt upp som vanligt.

På fredag kommer P hit och ska vara här i helgen. Får se om de blir några pass på gymmet ihop. Till på fredag har vi iaf köpt biljetter till Jägarna 2 :-) Ska bli kul, skulle väldigt gärna hinna se 1:an nu lite snabbt innan. Det var ju så många år sedan jag såg den sist! Men vet ingen som har den filmen, ska fiska lite på FB och se om någon kan ha den.

Nä nu är det dax att dra till jobbet då.. Träningsvärken börjar smyga sej på från gårdagens pass, det blev ett mosa axlarna pass då, plus bröst och trapz.

Får bli rygg, baksida axlar och mage imorgon när jag inte jobbar heldag.

Ha en bra dag alla!!



Vy från vår altan från i lördags eftermiddag
2011-09-06 @ 08:40:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Så vacker utsikt! Vart ska ni egentligen flytta??

2011-09-06 @ 19:06:31
Postat av: malamutemamma

..en sak i taget :-)

Vi måste ju först och främst sälja huset, sen får vi se :-)

2011-09-06 @ 21:23:12
URL: http://malamutemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0