Liten spark

Vilken känsla det är.. Har just suttit som så många andra dagar och klappat på Silas mage i hopp om att någon gång få känna något litet liv. Idag hände de :-)

Hon låg på rygg utsträck på golvet och tyckte i vanlig ordning att det är så skönt när jag tar på henne. Jag höll stilla handen en stund på magen och just då, börja de sparka och sprattla förfullt mot den. Jag funderade först om jag inbillade mej, men satt en stund till och "den" bökade länge och väl mot min hand.

Gud så mysigt, vilken härlig känsla.

Skulle ringa min käre man och berätta, men han hade såklart inte telefonen på.
Ringde istället Pappsen och han svarade som alltid :-)

Han hade drömt att Sila hade valpat inatt.
Ja än är de inte dax. Men de börjar väll smått att dra ihop sig.

Valprummet står klart och idag börja jag tempa henne,
mest för att jag ska få en bra koll på vad hon normalt kan skifta i mellan i temp.


2011-10-04 @ 15:25:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0