Tisdag!

Det blev ett träningspass nu ikväll.. De va lika härligt som vanligt :-) Körde axlar, trapz & bröst. Alltså jag kan nog inte förstå mej på folk som inte tränar. Eller rättare sagt så är de synd om de som inte gör de, för de vet nog inte riktigt vad de missar. Helst skulle jag åka till gymmet varje dag. Det gör mej på så fruktansvärt bra humör både innan då jag vet att jag ska dit, och efteråt!

Idag fick jag förresten punktering på lastbilen, de va intressant! Såg när jag parkerade på gymmet att de såg dåligt ut med luft höger bak. När jag sedan tränat färdigt om kom ut igen var de nästintill ingen luft kvar alls! ..tur att ja har ett reservdäck bak i skåpet!!

Jag vet förresten ytterligare en sak som jag önskar mej när jag fyller år. Vem som nu ska ge mej allt som jag önskar mej.. de blir väll min kära man som jag får hoppas på. För man är ju inte precis 8 år längre och har storkalas och får presenter från alla håll :-D




..en barkspade skulle jag vilja ha!

Den kan man göra mycket fint med!! :-D

 

2011-10-11 @ 19:32:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0