Vasaloppet Outfit Check

Ja idag är de hela 6 dagar kvar!
Kanske dax att se över sin utrustning.. :-D

De är viktigt att ha matchande strumpor och pjäxor!!! ..annars kan man inte starta ju!





Sen var de ju de där med skiddress.. Först övervägde jag hurvida man kan åka i en chock-rosa kondomdress... De hade varit fräckt!  
Men för de första kunde jag inte hitta någon sådan på någon sportaffär och åandrasidan om man vill undvika tv-kamerorna så mycket som möjligt, hade de nog inte det varit så optimalt!

Så de fick bli en lite mer diskret klädsel..
Tänker inte visa den allt för mycket.. Då kan ni ju faktiskt kanske råka känna igen mej ifall de hemska inträffar att faktiskt jag åker in i bild!!





Handskar kändes lite överkurs.. Men efter att ha fått en blåsa på tummen efter ha skejtat 6 km
(ja ni ser jag har faktiskt varit ute på skidor denna säsong ..en så där 36km totalt, skejt med hund!)
så kändes de kanske bäst att ändå köra handskar på.. :-D





Lite reflexer så åkarna bakom (undra om de kommer att vara några bakom mej..?) kan se mej ordentligt :-D


Återkommer senare med en vad-ska-jag-ha-i-väskan-check..


..insåg just att mina stavar är från 1800-frys-ihjäl! Hoppas de håller hela min resa.
2011-02-28 @ 19:41:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ! :-D

Jag ska ha på zoom och slowmotion under loppet så jag kan få syn på dig :-D

2011-02-28 @ 19:52:16
Postat av: Robin, Kieron & Tyler

Hahaha ! :-D

Jag ska ha på zoom och slowmotion under loppet så jag kan få syn på dig :-D

2011-02-28 @ 19:52:54
URL: http://kierontyler.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0