Vilken härlig hund! Lugn och cool som en f...

20110807206 (MMS)

Vilken härlig hund! Lugn och cool som en filbunke när vi hämtade honom i åbo igår. Trotts en överfylld terminal, som blev avspärrad pga för mycket folk och vakter som fick slussa oss fram och antti som blivit lämnad av sin matte till oss, som är för honom okända. Låg han snällt på golvet vid mina fötter och bara vänta på att vi kunde ta oss ombord. Har gick fot med mig ombord i trängseln bland barnvagnar och extremt mycket folk. Färjan blev försenad för att vi va så fruktansvärt många som skulle ombord. Nu blev jag nyss väckt av antti som pussa mej i ansiktet. Nu ut på däck och morgonkissa sen går vi iland om 1h. Riktigt underbart go och lugn hund! De här kommer bli perfekt. Försökte ta kort på mitt och anttis morgonmys.

2011-08-07 @ 04:59:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååå han låter ju som en toppen kille till Sila!! Hoppas ni får en fortsatt bra hemfärd och tack för uppdateringar :-) Kram

2011-08-07 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0