Litet erkännande

Hemma från jobbet, hade tänkt tagit en sväng med hundar och cykel men termometern visar 17,4 grader.. Lite för varmt tycker jag än. Plus att solen börjar titta fram nu. Men vi får se om tempen sjunker lite senare framåt kvällen sen så de kan bli en tur.

Jag ska väll om en stund ta tag i matlagningen här och plocka iordning lite.

Torsk och ris blir de idag. Måste ju varva kycklingen med nått.. ;-)

Känner att det kanske är lika bra att jag erkänner lite utav vad jag antytt här i bloggen.
Vi har som sagt lite nya planer på gång..

Varav en del i dom planerna är att sälja vårat hus. Eftersom alla nära redan vet om det och huset strax kommer att komma ut för försäljning är det väll ingen direkt mening med att hålla tyst längre.
Vi ska alltså börja med att försöka sälja huset och vidare planer behöver vi inte gå in så mycket på än, då vi först och främst behöver en köpare här innan något mer händer.
Det är ju inte ens säkert att någon är intresserad!




Bild från lördagens kräftskiva
2011-08-29 @ 14:35:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0