Fredag 12 Augusti

Godmiddag!
Jag har precis tillagat mitt livs första Västerbottenpaj. Jag har aldrig ens smakat på någon förut, eller osten heller för den delen. Så jag har ju egentligen ingen aning om jag kommer tycka om den. Men det ska bli spännande att se ikväll, för då ska vi ha lite Kräftskiva med Robin, Lina & Jari.
Ska bli gott att äta kräftor, det var ett tag sedan sist. Och kul att hitta på något med gamla vänner också för den delen.

Nu ska jag ut till hundarna, sedan ta en dusch och åka och hämta Lina & Jari i stan.

Vi har förövrigt stora planer på gång nu..
Men inget som är helt hundra ännu, vi får vänta lite till och se..
Kan inte säga något nu, men kunde inte heller låta bli att nämna det :-)

Har man sagt A behöver man faktiskt inte säga B för att C vad D E.. Det ger sej med tiden iallafall. 





Ha det gott kära vänner :-)
2011-08-12 @ 15:54:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi.. Det är bra Ida, då får vi se vem som avslöjar sig först! Spännande! :-)

2011-08-12 @ 17:25:15
Postat av: Sofia

Jag hörde ett rykte om vad B,C och D E... :O

2011-08-12 @ 18:51:50
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0