Vansinneskörning

Just denna vecka hinner jag försöka få in så mycket som bara går på så lite tid som möjligt.
Upp vid kl 6 imorse, fick upp N ur sängen. Klädde på och gjorde iordning honom för skolan. Klädde mej själv. Gav N frukost. Skjutsade till skolan strax före kl 8. Sen vidare till jobbet och städade där.
Sen drog jag ner till gymmet i Kristinehamn och körde ett pass. Riktigt gött pass, kände att jag nu kunde ge allt för första gången sen förkylningen lämnat mej.

Skynda hem slängde i mej lunch. Sen ut på cykel med Zigge. Målet var att köra en kort sträcka med högfart!
De gick för jävla bra måste jag säga..

Tänkte jag skulle köra han 1-spann på Rasmästerskapen i Furudal näst nästa helg.

De va fullgalopp i möradar uppförsbackarna! De spruta lera och vatten på mej så jag åkte och blundade väääldigt mycket kände jag. Läskigt att inte titta vart man kör konstaterade jag när jag kommit hem, hann inte tänka så mycket när vi körde mer än att: Jädrar va de går!! Om någon granne var ute såg de bara ett svart-streck åka förbi och låta: Jaaaaahhh jahh jahhhh jah!!


Lite lerig efter en 1-spanns tur







Nej jag tigger inte!! Har BARA koll så inget ramlar på golvet..




Skölja av sej leran och åka och hämta ut mina wedding shoes :-) Hoppas de är fiiina och passar! Sen in på affären o handla lite käk att laga till kvällen och hämta N i skolan. Bråttom bråttom han slutar ju om 50min...!! 





2010-10-27 @ 12:10:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0