Tisdag

Mycket jobb denna vecka, därav mindre bloggande.
Åker före kl 8 och kommer hem vid 18:30 då är de inte mycket kvar av dagen sen. Igår kväll tog vi oss ut och körde hund. Thommy och jag med varsinn hund, Sila & Zigge. De blev 7km i blåst, regn och mörker.
Ikväll blev de gymmet efter jobbet och när vi kom hem vid 20:30 tänkte jag ge mej ut och köra med Kaiza och iluk, men en hagelskur och tokblåst hindrade mej.




Såhär ser Kaiza ut just nu, på fårskinnet ludde.




Hoppas på bättre väder imorgon då ska vi ta en kvällstur.. Apropå de, måste jag sätta pannlampan på laddning.

Nu blir de sängen för mej, ludde för Kaiza.. Natti!

 


Jo just de, borde kanske svara på en fråga som flera frågade om i mitt förra inlägg.
Min tanke var inte att rädda musen, HATAR möss!!
Men när jag distraherade hundarna med kamera o allt smet han den jäveln, surt!! 

2010-10-19 @ 22:24:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0