Onsdag

Ja, har inte hunnit uppdatera här riktigt.. Har jobbat väldigt mycket måndag och tisdag. Ska strax iväg igen och är återigen hemma ikväll lagom till Bonde!!
Imorn blir de bara eftermiddag på jobbet, sen har jag tagit semester på fredag och då åker vi till Furudal!! :-)

Min babe ligger hemma och är sjuk, stackarn. Typiskt att jag jobbar som mest nu så jag inte kan vara hemma och ta hand om honom..

Har inte ens hunnit tagit ett kort i bussen hur långt han hann i söndagskväll. Men de blir riktigt bra och inte alls så mycket kvar att göra.

Hoppas han kryar på sej nu innan helgen och orkar ta tag i de sista innan fredagen.
Så vi kan åka med bussen till Furudal.

Ne nu har klockan sprungit iväg och jag måste skynda mej till jobbet nu.

Delar med mig av en gammal hundbild jag hitta igår. Blev jättefull i skratt när jag såg den.. Har försökt ta en fin bild på Zigge, men i bakgrunden står Nikki och har fastnat med överläppen i hundgårdsnätet :-D





Zigge och Snyggve Nikki i bakgrunden.
2010-11-03 @ 07:57:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAA you made my day! Fan va roligt!!! :D :D :D Nikki har fasen humor!! Ja döööör!!!

2010-11-03 @ 10:15:51
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: Brittis

2010-11-03 @ 10:46:52
Postat av: Brittis

Ha det så bra i Furudal! Ta bilder så jag kan sukta sen :-).

2010-11-03 @ 10:48:36
Postat av: Robin, Kieron & Tyler

Hahaha, snyggt ! Hoppas ni får en bra helg... Ser fram emot rapport i bloggen sen :-) Och nåt mmsinlägg under helgen ;-))



2010-11-03 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0