Regnet öser ner

idag! Tur att vi hann få hela gräsmattan klippt igår. För de ser ut att kunna vara regningt ett tag nu.
Jag är hemma på lunchen och fixar med några grejer. Ska strax tillbaks och köra 3 timmar till innan jag är färdig för dagen.

Sen ska älskling möta upp mej och vi ska handla lite...
För imorn fyller han år!! :-D

Tänkte även hyra med en film hem och ha lite mys här i regnet!

Lägger in 2 mindre lyckade bilder från igår.



Iluk slänger sej ner på marken i en businvit







Nikki, snabb, sne & glad!



..de där fån smilet känner ja igen från mamma Bonny! Tror jag lagt in kort på de tidigare då hon och jag är "lika som bär"...?

 

 

 

 

2010-07-29 @ 14:44:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0