Liten har blivit stor

Känns som mina läsare tappat intresset. Kan dock bero på att de varit väldigt dött här en längre tid, men nu har jag ju faktiskt gjort comeback!

Jag ser ljuset i tunneln.. jag ser hösten!! Är man på bra humör tar man sej mer tid för bloggen helt enkelt.

Min lilla bebis, iluk-piluk, kan inte snart längre kallas för bebis.. Tänk va fort de går, han är fasen 21 månader. Snart tävlingsredo, i vinter får han tävla :-D
21 månader betyder även HDED röntgen. Ja inte just för att han är 21 mån, med efter de blivit 18 mån kan man ju röntga dom.

Jag har varit duktig och ringt veterinären idag och bokat tid för honom. De dröjer ett tag innan de är dax. Först har jag 2 jobbiga veckor på jobbet kvar innan The Boss is back. Sen ska jag vara ledig lite under v32 och åka till nornäs och mysa och skaffa mej ännu mer höstkänslor. Sen v33 är de dax för att checka höfter och armbågar på pille.




Love at first sight (hos uppfödaren när vi ska hämta honom)




Tröttvalp hemma i soffan




Valp på språng



2010-07-22 @ 20:23:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag är här! ;o) Vill se NYA bilder på Iluk!

2010-07-23 @ 00:01:30
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/
Postat av: Ulrica Ö

jag vill oxo se nya bilder!! ;)

och så kan ja meddela att hösten börjar minsann komma närmare nu! har bara ca 6-7 grader här just precis NU!!! Har kört cykel med två doggar runt halv tiotiden ikväll ca 6-7 km, det var bara 10 grader så dom blev inte ens varma! gissa om de va härlgit!!! KUL framför allt! :)

Ser att ni kommer uppöver, det är beräknad-valpnings-vecka, men kanske det kan finnas tid o ses o grilla nån kväll i alla fall? om inte annat om ni e ute o far o kan kika förbi? måste höras!

kram på er båda - o så väntar vi förstås på o få veta Datumet!! ;)

2010-07-23 @ 00:47:02
URL: http://malamute.nu
Postat av: Brittis

Guuu' vad söta valpar är!!! Vill ha varje gång jag ser en.

2010-07-24 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0