De blev körning :-)

De blev iaf en vända med 2 hundar tidigt imorse, vid 5-tiden.
Körde 2-spann cykel med Zigge och Sila :-)



Zigge och Sila

De blev första körningen för säsongen 2010/2011. Kändes riktigt bra!!! De gick faktiskt riktigt bra trots att vi inte kört sen i våras och då va de ju släde. De gasa på som fasen första 2,5km och de va grus i hela munnen på mig och flugorna som krockade mot mina kinder kändes riktigt ordentligt.

 

De vart lite jobbigt sista kilometern men de gasa ändå på sista biten.

 

Imponerad att de ändå är så på g trots en lång paus för dom i träningen.

 

Idag kom pappa hit och har hjälpt oss sätta upp nät runt tomten. Allt är inte riktigt klart, men imorn så ska nog älsk och jag hinna färdigt hoppas vi på.

 

Nu har vi blandat oss en varsinn grogg, en P2! Och ska strax hämta in öringen som ligger på grillen och käka och se på filmen 'Farsan'. Sen blir de chips och dipp, mumma! Och se massa avsnitt av Tre Kronor i sängen!! Inte många säsonger kvar nu tills vi sett hela serien.

 

Mer bilder kommer imorn på staket bygget och hoppas hinna ta lite nya hundkort.. Jag är ju dålig på de har jag hört :-p

2010-07-24 @ 19:41:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Härligt att du är igång och att hundarna är med. Tror att det är bra att få lite vila från den intensiva dragsäsongen och få upp gnistan rejält.

2010-07-25 @ 17:02:11
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/
Postat av: Ulrica Ö

hejaheja! kuuuul! här blåser o regnar det, så ikväll blir de cykel här! 10 grader just nu! hösten ÄR på g! underbart!!

2010-07-25 @ 17:07:06
URL: http://malamute.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0