De finns liite snö i Värmland oxå nu.


Allt de här har jag roat mej med att med bara en liten sketen
skyffel!





Ja de är ganska mycket iaf!!


De är tur att min karl har hittat en fru så han slipper, rensa avlopp, byta däck på bilen, klippa gräsmattan, skotta snö, aktivera hundar mm.. För de är väll de man har en fru till? :-D 




My bike :-)





Titt-Ut!!

Zigge visar att när de är mycket snö kan man nästan hoppa över :-) Fast bara om man får förstås och de vet han ju att man inte får.. :-D Men kika över lite grann är ju inte förbjudet.





Zigge




När man busat (läs skottat snö) färdigt vill Zigge in såhär
mycket.
 



Nu ska vi laga till något till husse kommer hem. Något proteinrikt misstänker jag att han uppskattar. Omellett med dill&räk stuvning kanske..?

Imorn ska jag iväg och shoppa de sista inför bröllopet :-D



2010-12-21 @ 15:28:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Fina bilder! Zigger är så söt där han står vid staketet. Nu har ni ju bra med snö :-).

Vi har samma problem med snö/staket nu för vi har skare som bär hundarna...så jag har trampat ner innanför och efter hela gärsgården. Akke kan inte hoppa men det kan hans smidiga syster.

2010-12-22 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0