Födelsedagshelg

Älskling fyllde år i fredags. Så i helgen har vi hunnit med 3 kalas!



Jag och Divine väckte husse med skönsång och paket.




Lägg inte märke till inslagspapret, hade visst bara julpapper hemma. Men de är väll fint?!

Han fick en pannlampa. Så nu kan vi båda köra hund med ljus :-) Med stora batteriet lyser den i över 100 timmar. De e väll ändå sketa bra. Och bra ljus va de i den också tyckte jag. 75m lyser den, en Silva LX2. Va inne på att köpa den nya modellen x-trail. Men efter funderingar fram och tillbaka blev de denna. X-trailen har de tagit fram ny modell av batteri till. Och ja tyckte de va smidigare om vi har samma batterier och laddare. Sen va de nya batterier über dyrt om man ville ha den större varianten till. Inte är man så värst sugen på att köpa ett batteri för typ 2600kr?! Medan de stora till min lampa och Lx2:an finns som billigast för runt 800kr..

Han fick en prenumeration på tidningen Body och sen på kvällen surprisade jag med bio i Karlstad, vi tittade på Inception. En sjukt bra film!!


Nä nu väntar jobbet!

 

 

 

2010-08-03 @ 08:40:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0