Björnrundan

Får väll lägga in några bilder från Årets Björnrunda :-)





En bild jag tog med mobilen under rundan. Här har vi kört ca 15km av 30.





Senare på kvällen.. I Skogshuggarkojan, de vankas Kolbôtten! GÖTT!!


Något suddig bild eftersom även denna är tagen med mobilen. Glömde ju kameran hemma i stugan.




En bild som jag "lånat" ur Britts blogg www.snow-face.com
Har inte frågat om lov. Hoppas inte hon blir arg på mej nu.. Annars får jag väll ta bort den..


Jag med Divine. Husse, Iluk och Sila. Fotograf: BRITT SIKSTRÖM

Vi och hundarna blir ju oftast inte på samma bilder. Men här har Britt tagit en så fin bild på oss :-) Här har jag precis kommit till första checkpoint och husse har tagit emot oss. Hundarna på bilden är de jag körde under rundan. Sila syns inte så värst då hon ligger under Iluk, bara en liten vit rumpa sticker fram.

Gick de bra att jag lånade bilden Britt??





Jag med vovar på ingång på andra checkpoint. Pappa med hundar efter.

De va några bilder från körningen förra helgen..


2009-10-11 @ 17:53:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lis

Ser så härligt ut :-)

2009-10-11 @ 19:18:55
Postat av: Brittis

Självklart får du låna bilden, jag känner mig hedrad :-). Tycker också att ni är fina på den!

2009-10-12 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0