Förra helgen i bilder

Började med Midsommarafton. Mamma envisades med att hon skulle ta kort på min nya klänning. Gillar inte att vara med på kort, men man kan ju alltid titta bort ;-)
 

Jag



Thommy smilfink gillar att vara med på kort dessto mer.



Vi kom och överraskade med Idas-jordgubbstårta sent på kvällen.
Här sitter vi på mamma o pappas altan.



Dagen efter kom mamma, pappa o lillebror o hälsa på oss med båten.
Vi mötte upp dom i Nässundet och här ska de plocka upp oss och vi ska
åka vidare hem till oss.


Ja o Thommy i mamma o pappas båt påväg hem till oss. Där blev de
grillning och badtunna.



Dagen efter fick alla hundar simma på förmiddagen. Här ror vi ut med
Divine.



Pappa o Thommy ror ut med Zigge.



Sen åkte vi till Lungsund med mamma o pappas båt och köpte glas.
Jag skulle demonstrera rutsch-banan för lillebror..



Lillebror lyckades ju inte vara med på någon bild så jag lägger in en från
hans skolavslutning istället :-)


2009-06-26 @ 16:40:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Ser ut som ni haft en mysig helg. Jag saknar verkligen att ha möjlighet att simma med hundarna. Den absolut bästa sommarmotionen de kan få. Våra är lata som bara den på dagarna, det är ju stekhett. Nästa hus vi köper ska ligga vid en sjö!

2009-06-29 @ 10:07:23
Postat av: sofia

Söt han är vår lillebror! :) Hade han bråttom till sommarlovet? hihi ser ut som han drar dig på bilden.

2009-07-02 @ 00:31:06
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0