Välkommen iluk

Kom hem från Nornäs för en liten stund sedan. Igår kväll åkte jag, Thommy och Zigge till stugan. Vi gick upp klockan 07:00 för jag och Zigge skulle ut och köra lite, måste ju träna inför meriteringen på lite snö eftersom vi inte nästan inte har någon hemma. Thommy körde före på skotern och gjorde spår. Med 20kg i släden plus mej på gick de fruktansvärt trögt i 30cm lös snö och eftersom inga skotrar kört där innan sjönk vi bara igenom Thommys skoterspår. Efter dagens tur insåg jag att är de så här mjuka spår klarar vi det aldrig!!! Får kolla spåren innan och är de för mjuka kör vi nog inte meriteringen.. När vi kom tillbaks till stugan vid kl 9 packade vi ihop allt igen och åkte vidare till Christer och Kristin och hämtade lilla iluk :-)

Jag får min första kram av iluk :-)

Zigge hade vi i en bur längst bak i bilen och iluk satt i mitt knä. Zigge sa inte ett ljud när vi satte oss i bilen och skulle åka hem. Han brydde sej inte alls om att de var en ny liten vovve med. När vi åkt en bit stannade vi på kisspaus och de fick träffas för första gången, Zigge luktade lite på honom sen gick han och gjorde sitt. iluk sprang efter zigge och tyckte han var lite intressant...

Här är vi på kisspaus, iluk, zigge och jag.


Här har vi nyss kommit hem och iluk spanar in sitt nya hem.
2009-01-31 @ 18:15:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

VÄLKOMMEN HEM ILUK!!!!! :)

2009-02-01 @ 19:27:39
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0