Lite från helgen


Pappa, Jag, Thommy & Storebror Mattias grillar vid stugan


Storebror, Jag & Thommy ska ut med kanoten på Noran i Nornäs



Lite längre ut på sjön



Storebror, pappa, Thommy och lillebror vid sloggboden alldeles brevid sjön



Pappa och jag påväg ut på nästa tur


Divine och lillebror


Iluk


Iluk och lillebror som äter godis


Iluk myser i riset vid grillen


Bröderna staplar ved och jag tittar på



Vårat krypin. Undra hur många kort jag lagt in på de.. Fick upp en ny väggprydnad
i helgen. Den till höger om dörren med riset i. Den fick vi i present av Thommys
morfar och av Monica.



Andra stugan




2009-08-26 @ 09:45:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Fina bilder. Vad söt & fin lille Iluk är! Ser jättesnäll ut.

2009-08-26 @ 12:53:13
Postat av: Linda S

Iluk har precis som systern vuxit till sig. De är rätt lika! Ser ut som om ni fick en bra helg trots utebliven träff.

2009-08-26 @ 16:14:39
URL: http://vovve.info/polarcollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0