Katastrof

Äre inte typiskt! En vecka före utställningen och jag har precis upptäckt att Sila är smällfet!!
Hur kunde detta hända?? ..min lilla räka Sila, som fått mest mat för hon alltid varit så himla tunn.
Nu försöker jag hitta något som (jag tror) kallas för midja här någonstanns.. Typiskt! 26,5kg visade vågen inte så mycket, men på en liten tik som Sila så är de mycket. Vet att hon normalt vägt 22kg.

Kaiza, andra hunden som ska ställas på lördag har vi bantat sedan hon flyttade hit, då såg ut som en kubik. Men hon har istället en päls som just nu ser förjävlig ut! Men hon har ju midja iaf.

Jaja, förväntar mej inga större framgångar på uställningen, men de hade ju varit kul om de varit lite fina iaf.

Antar att denna hemska varma sommar satt sina spår.. Usch. Men nu äre höst, äntligen!
Nu blire till att hårdträna!!




 

2009-08-29 @ 15:01:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0