I shopping taga

Idag har har jag äntligen beställt vintersovsäckarna :-) Hoppas att de kommer fungera bra i vinter nu då. Det blev ingen av de 2 modeller som jag skrivit om i ett tidigare blogginlägg. Får tacka Johan som tipsade om den här sovsäcken :-)
Eller jag kanske inte bör tacka ännu... :-) Nä då, men jag tror de blir jättebra iaf. Hoppas om inte annat :-)

Carinthia Defence 6


Väntar med att köpa vintertält till nästa månad tror jag. 2 st sovsäckar kostade ju endel..

Teknisk Specifikation
Vikt: 2600 g
Fyllning vikt: 1650 g
Längd: 230 cm
Max kroppslängd: 200 cm
Bredd vid skuldran: 87 cm
Bredd fotändan: 60 cm
Komfort temperatur: - 35
Extrem temperatur: - 45
Packnings storlek: 30 x 55 cm
Packnings storlek komprimerad: 25 x 45 cm

Färg: Olivgrön.

Levereras med Kompressionsfodral.

Tillverkad av:
Fyllning: GLT Hollow Fibre
Innertyg: Shelltrans ultra lätt nylon micro fiber.
Yttertyg: Shellproof ultra lätt nylon micro fiber

Carinthia Defence 6

Pris: 2445:-




2009-08-27 @ 11:27:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv; jo men visst ;) nej men jag kommer bara ha en lite mer privat blogg som jag kommer skriva lite mer "deeper stuff" i som jag inte vill att alla ska kunna läsa :) men den " vanliga" bloggen kommer vara kvar och utan lösen :)

2009-08-27 @ 11:41:52
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0