Årets första..

..dag är snart över.
Thommy har varit ledig.

Vi började förmiddagen med att ta bilen in till nykroppa för en promenad med barnen.
Jag vet ju knappt hur nykroppa ser ut så vi tog en runda på 60min.

De sov gott!!

Väl hemma igen åt Vidar lunch och vi tog mellis..

Avocado, ägg med en röra av kvarg, tonfisk, salt, peppar & dill.

Efter vi alla ätit gick vi ut på gården en stund.
Thommy förberedde linor, selar mm då han skulle träna hundarna senare.

Jag svängde ihop kvällsmat medan thommy tränade 6-spannet.
12,5km körde de idag på 61min.

Jag har även tagit stygnen på Divan idag. 
25st var det.

Det har läkt fint, men hon får ha tratt någon dag till, tills de ytliga läkt ytterligare.
Det vart ju som små prickar liksom efter trådarna, så jag vill inte hon ska slicka så de blir irriterat av de.

Inget gym idag, tråkigt!
Tänk jag blir så fruktansvärt glad och full av energi efter ett pass.

Får nöja mej med dagens promenad och mitt magpass jag kört hemma idag.
Jag väljer att göra armhävningar när jag kör mage, då även de tar bra på min otränade mage.

Nu får jag ju iofs mycket magträning när jag gymmar.
Man använder ju magen i typ allt!
Så det blir inte plankor lika ofta längre, men iaf 1-2 ggr i veckan.

Nu blir de kvällsmål här i soffa.
Saffrans-protein-ostkaka:
(Blanda 2ägg, 5vitor, 1skopa vaniljprotein, 1pkt saffran, 500gram minikeso, stevia, häll i form ca 20-30min i ugn 175grader)
Måste fylla på inför natten och amningen och om man vill bli stor!!
2014-01-01 @ 19:56:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: S

Längtar hem till gymmet som fan.... när man är där mår man bra!

2014-01-01 @ 21:30:51
Postat av: lisen

hur gör du röran? hur mkt av vad? såg smaskens ut:)

2014-01-02 @ 17:08:03
Postat av: S

ja vet inte hur hon gör men ja brukar göra typ samma.. e väl bara å hälla ihop en burk av varje.. (tonfisken å kvargen alltså..)

2014-01-02 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0