Söndag

Började dagen med grötfrukost (som vanligt).
La Vidar sin förmiddagsvila och åkte sedan till gymmet, tog Varga med mig.
Körde ett ben och tricepspass.

När vi kom hem igen vaknade Vidar precis när vi öppnade dörren.
Så thommy kunde pyssla bäst han ville, med vad han nu gjorde :-)

Vi åt lunch och klädde på oss och gick ut.
Varga sov i vagnen, Vidar lekte på gården.

Jag städa i bastun & körde dit ved.
Elda skräp.
Städa ur bilen.
Mockade hundgårdar.

Sedan såg Vidar frusen ut så vi gick in.

Nu har thommy just vart ut och tänt i bastun.
Så där ska jag sätta mej o gotta mej sen!!
Först dammsugning inne.

Ikväll blir de soffmys för hela slanten.
Solsidan och bron.
Jag ska även rota fram lite julsaker från vinden :-)

Myssöndag!!




2013-11-24 @ 14:50:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0