Torsdag 7 Mars

Det blev inget BVC-besök idag, då de ringde imorse och sa att läkarmottagningen var inställd idag.
Så förhoppningsvis ringer de till veckan om en ny tid.
 
Istället åkte vi och handlade mat. Gick en promenad på eftermiddagen när vi kom hem.
Lagade rengryta till mej.
 
Imorgon efter frukost åker vi till kristinehamn, hälsar på min mormor och äter lunch där.
Sedan vid 13-tiden ska jag träffa Lina.
 
Lite längd på kalluffsen börjar jag väll få? Trots att det verkar som varenda hårstrå
snart har lossnat.
 
 
Försökte ta en bild på min triceps.. Gick väll sådär..
 

 
Vidar på Vital
 

Mamman på Vital
Vidar gymmar
 

Dagens middag. Renskavsgryta med kantareller & lingon, fullkornsris & sallad.
 
 
Lina & Jag
2013-03-07 @ 18:15:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lis

hur många gånger i veckan gymmar/tränar du? ??! har dU nåt mål? (:

2013-03-07 @ 18:23:09
Postat av: Brittis

1. Har också en träningsfråga men om en annan sak: ser att du aldrig har skor på dig när du tränar. Det går alltså bra?
2. Du tappar hår efter graviditet/amning? Men ditt hår ser jättefint ut ff. Jag hade kort hår när jag fick bäbis och tappade så mycket att frissan inte ville klippa mig, hi hi. Det växte ut rätt snart och då kändes det som igelkottaggar i hårbotten. Ha en fin helg, hela högen däruppe i skogen!

2013-03-08 @ 15:13:43
Postat av: Minna

Tänk om man hade en kropp som din efter förlossningen. Grymt bra jobbat!
Så söta ni är du och Lina :) Visste inte att ni har varit vänner så länge.
Ha det gott!
Mvh. Minna (Jaris syster)

2013-03-10 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0