Tisdag 24 juli

Hade tänkt bjuda på ett blogginlägg igår kväll, men internet ville inte sammarbeta så då fick de utebli.
Så kan de vara när man bor som vi gör.
Men vad gör väll de?! :-)
 
Ni som försöker nå mej har väll även förstått att det är nästintill ingen idé att försöka ringa,
iallafall inte på min telefon.
Då får man ringa på Thommys (han har Telia).
 
Eller så kan man prova att skicka ett sms till mej.
Har man tur kommer det fram samma dag :-D
Annars ett par dagar senare..
 
Jo jag vet jag ska byta abonnemang.
Men så länge jag har bindningstid kvar på detta får det vänta.
Är inte så sugen på att betala dubbelt!!
Då finns de roligare/bättre saker att lägga pengarna på!
Iallafall när man går hemma på föräldrapenning!
 
Vidar somnade både förmiddag, eftermiddag och kvällen själv igår.
Inte illa!!
Man lägger ner han i sängen, sen ligger han och grejar och så somnar han tillslut.
 
Ja, bara för att jag skriver de nu så kommer det väll inte hända mer på lääänge säkert.
Men mej gör de inget att hålla honom i handen och buffa han lite på rumpan heller när han ska sova.
 
Igår vart det ett pass på Vital.
De har satt upp skyltar att de ska utföra dopingtester där nu..
Som en annan växer blir man väll först ut, eller vad tror ni?! :-)
 
När jag kom hem gick jag ut och tände i bastun,
sedan gick vi ut och satte oss där allihopa.
Vidar på en handduk på golvet, lekandes med vedträn och med vattenhinken.
Jag tror han tycker det är mysigt att sitta där och se och lyssna till elden som sprakar.
 
Under målning och uppbyggnad :-)
2013-07-24 @ 08:53:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0