Sen natt eller tidig morgon

Pappan i huset sover än, inte så konstigt eftersom han kom hem efter halv 4 inatt/imorse.
Jag och Vidar har varit uppe 2 timmar redan.
 
Jag har vart och fodrat hundar och höns.
Satt igång en tvättmaskin.
Fodrat barnet och mej själv :-)
Plockar iordning lite.
Fått i hårblekning i huvudet.
Beställt lite kläder till Vidar.
Först en outfit till hans 1-årskalas,
lite "vanliga" kläder i nästa storlek (strl 86)
och lite ytterkläder till hösten..
 
Behöver även sen köpa en tjockare jacka och overall,
men de kan ju va kul att kika i affärer.
 
 
 
 
Fyy va de regnade inatt.
Thommy cyklade in till Nykroppa igår (eftersom han hade öl med sej...)
Jag vaknade ett par gånger under natten,
ena gången för jag var sååååå kissnödig,
nästa för att bebisen i magen hade hicka.
Båda gångerna verkligen vräkte regnet ner.
Men Thommy hade visst fått skjuts hem så han slapp cykla, så de va ju snällt :-D
 
Idag blir det nog inte mycket hemmapyssel eftersom allt är utejobb.
Det regnar ju massor än.
Så idag får vi hitta på något annat.

Bara maken vaknar så kan jag ju fråga om han är sugen på en turné..
Åka och köpa lite takplåtar på Nords först (de saknas till en hundgård nu, så har alla tak).
Sedan kanske mormor & morfar (mina föräldrar)
och farmor & farfar (thommys föräldrar) vill ha besök..?
 
Får undersöka saken, men vet inte om de alla sover än kanske...?
 
 
 
2013-08-17 @ 08:43:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0